Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

tinker te koop

  • lucia van de winckel

    Wij hebben een mooie zwarte tinkerhengst te koop .Deze tinkerhengst heet Lars en heeft een supper karakter ,het is een plaatje om te zien .zijn afstamming is ook supper :vader Nederlands en Belgisch kampioen en zijn moeder is een grote 1.54 *stermerrie . Lars zelf had als veulen een eerste premie met maar liefst 150 punten .Hij heeft ICS papieren is gechipt en natuurlijk op tijd ontwormd en zijn spuiten gehad . Het is een echte knuffel die verkeer en honden al gewendt is .De reden dat ik hem verkoop is dat ik gezien zijn afstamming , zijn mooie bouw en karakter graag had dat hij hengst zou blijven en wij hebben iets te weinig wei om hem van de merries te scheiden ,zolang hij zijn papieren als dekhengst niet heeft mag hij onze merrie' s niet dekken dus vandaar( ik wil hem geen twee jaar opstal zetten). Heeft iemand interesse om met deze mooie zwarte tinker door te gaan bel of mail mij even 0114-682209 ,Zijn prijs is 2000 euro,kom gerust kijken dan zie je dat deze brave tinker dat meer dan waardt is .Je kunt hem natuurlijk ook voor de koets zetten , wat prachtig zal staan zo'n zwarte tinker met vier witte benen, bles en wapperende manen .

    Hij staat in kloosterzande ( Zeeuws-Vlaanderen )

  • Michele Verhulst

    Geachte,

    Ik ben Michele en Wordt dtit jaar 16.

    Ik Rijd al tien jaar paard en heb sind 6 jaar mijn eigen paard maar spijtig genoeg en met heel veel verdriet moet ik heel binnekort afscheid van hem nemen en zoek dus een braaf steviggebouwd paar ddie toch ook wel voldoende lengte heeft aangezzien ik zelf groot ben.

    Ik zou heel graag eens een foto van hem zien.

    Zou dat kunnen?

    Dank bij voorbaat

    Michele Verhulst!

  • marjan

    hallo,

    graag zou ik willen weten hoe oud de tinker is..

    groetjes,

    Marjan

  • stefan

    beste,

    heb je wat foto,s en zijn papieren?

    hoe is zijn kans op goedgekeurde dekhengst?

    adres ?

    MVG stefan

  • lucia

    Deze mooie zwarte tinker- irish cob is nu verkocht , hij wordt volgende maand goed gekeurd als dekhengst, zal beslist een mooie puntenlijst krijgen .Maar zijn volle broer nu 8 mnd oud is ook te koop ,ook hij is super braaf heeft een eerste premie en erg veel behang . verwachte hoogte 150 ( dat is voor een tinker best groot) . Hij is ingeent ontwormd en natuurlijk gechipt . Op de keuring kreeg hij een 10 voor zijn draf en een 10 voor zijn karakter , meer kun je toch niet krijgen . als je geinteresseerd bent in deze brave boy stuur dan je mail naar lgeyntje@planet.nl of bel gewoon 0653912678 op de site wordt niet zo veel gekeken en het zo jammer zijn als je geen bericht terug krijgt. groet l.v.d. winckel