Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Grof gebouwde ster tinker merrie te koop = drachtig

  • winckel

    Onze brave tinker merrie is te koop.

    Het is een mooie zwart platen bonte merrie met een volle witte staart en vier witte benen , Zij is grove gebouw ,maar heeft een zeer lief karakter

    Zij is een fijne recreatie merrie waar je overal mee kunt komen , want ze schrikt bijna nooit Is honden en verkeer gewend.Ook met een ritje aan/in het water doe je haar een groot plezier en je kunt gelijk haar vele behang aan je haar benen wassen . Door haarg grote ( 152) en grove bouw kunnen ook de grotere dames en heren op haar rijden .

    Over een paar weekjes schenkt ze u een lief klein tinker veulentje , wat gezien de afstamming een goed tinkertje zal zijn. de hengst is de bekende Bloc van tinkerstal Foubert , deze was in 2006/2007 internationaal kampioen . Zowel de merrie als de hengst zijn ingeschreven bij het Irish Cob stamboek , ook zijn beide ster ..

    Voor meer info bel of mail mij 0653912678

  • naomi

    Hallo

    ik was op zoek naar een tinkermerrie nu ik zie dat jullie er 1 te koop hebben staan is ze nog te koop zoja hoe oud is ze en wat is de vraagprijs van haar

    is ze ook geschikt voor beginners

    vriendelijke groet